سوالات کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

سوالات متداول
1- چه زمانی می توان برای دانلود دفترچه سوال آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرد؟ ✔️ دفترچه سوال آزمون سراسری ۱۴۰۳ مدتی کوتاهی پس از برگزاری کنکور در سایت سازمان سنجش بارگذاری می شود و افراد می توانند برای دانلود سوالات اقدام نمایند. به محض اعلام زمان بارگذاری فایل pdf سوالات، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.
2- از طریق چه سایتی می توان اعتراض به سوالات کنکور تیر ماه 1403 را ثبت کرد؟ ✔️ افراد می توانند برای ثبت درخواست اعتراض به سوالات کنکور تیر ماه 1403، از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org استفاده نمایند. اطلاعات بیشتر در این خصوص در متن مقاله وجود دارد.
3- موارد استفاده سوالات کنکور تیر ماه چیست؟ ✔️ افرادی که به دنبال منابع برای مطالعه کنکور و آشنایی با طراحی سوال هستند، همچنین داوطلبان شرکت کننده در کنکور که می توانند با استفاده از سوالات و مطابقت دادن آن با پاسخنامه، رتبه حدودی خود را تخمین بزنند، می توانند اقدام به دانلود سوالات کنند. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره دانلود و دریافت سوالات کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

برای مشاوره دانلود و دریافت سوالات کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فاضلی 1403/04/22
سلام، سوالات کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ اومده؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. لینک دانلود سوالات کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ در متن مقاله قرار گرفته است.
شیرازی 1403/04/21
سلام، سوالات کنکور تیر ماه 1403 کی منتشر میشه؟
پاسخ مشاور: سلام، مدتی پس از برگزایری کنکور تیر ماه هر یک از گروه های آزمایشی سوالات آن ها به همراه پاسخنامه منتشر خواهد شد.




تماس از کل کشور : ۵ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب