معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

سوالات متداول
1- حداقل معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چقدر است؟ ✔️طبق آخرین قوانین منتشر شده، هیچ نمره ای به عنوان حداقل معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در نظر گرفته نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه شود.
2- تاثیر معدل برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 به چه صورت است؟ ✔️تاثیر معدل بر روی ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 به صورت مستقیم بوده و داوطلبان در صورت داشتن معدل بالا، شانس بیشتری برای قبولی دارند. توضیحات بیشتر در این مطلب ارائه شده است.
3- ملاک قبولی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست؟ ✔️یکی از مهم ترین ملاک های قبولی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، معدل است. با این که حداقل معدل لازم اعلام نشده است، اما در صورت پایین بودن معدل، شانس قبولی کمتر است. توضیحات تکمیلی در این مطلب ارائه شده است.

برای مشاوره حداقل معدل برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای مشاوره حداقل معدل برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

جابری 1402/08/26
سلام، برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد معدل چقدر تاثیرگذار هست؟
پاسخ مشاور: سلام، از آن جایی که برای قبولی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آزمونی برگزار نمی شود، ملاک اصلی قبولی معدل فرد می باشد.
بهمنی 1402/08/11
سلام، علاوه بر معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، ریزنمرات هم اهمیت داره؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. برای مقاطع کارشناسی به بعد علاوه بر معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، ریزنمرات دروس مهم نیز بررسی خواهند شد.
فدوی 1402/08/07
سلام، حداقل معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چند هست؟
پاسخ مشاور: سلام، شرط معدل لازم برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای رشته ها و دانشگاه های مختلف، متفاوت می باشد و باید به صورت جداگانه بررسی شود زیرا قانون کلی و ثابت در این خصوص وجود ندارد.




تماس از کل کشور : ۵ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب