دانشگاه مجازی دولتی

سوالات متداول
1- نحوه تحصیل دانشجویان در دانشگاه مجازی دولتی به چه صورت است؟ ✔️ معمولا در دانشگاه های مجازی دولتی برخلاف سایر دانشگاه ها آموزش به صورت غیر حضوری و از طریق برگزاری کلاس های آنلاین انجام می شود. برای توضیحات بیشتر متن مقاله مطالعه شود.
2- پذیرش دانشجویان در دانشگاه مجازی چگونه انجام می شود؟ ✔️ پذیرش دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی از طریق با آزمون و بدون آزمون انجام می شود که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- آیا داوطلبان دکتری می توانند در دانشگاه مجازی ادامه تحصیل نمایند؟ ✔️ خیر، در حال حاضر تنها امکان تحصیل داوطلبان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های مجازی وجود دارد. برای توضیحات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره دانشگاه مجازی دولتی

برای مشاوره دانشگاه مجازی دولتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدرضا 1402/08/03
سلام آیا با دریافت مدرک کارشناسی دوره های مجازی دانشگاه های دولتی امکان شرکت در آزمون ارشد و قبولی دوره های روزانه وجود دارد؟
پاسخ مشاور: سلام. بله
علی 1402/07/25
سلام آیا در زمان فارغ التحصیل شدن در دانشگاه دولتی - مجازی، نحوه تحصیل در کارنامه کل ثبت خواهد شد یا خیر؟
پاسخ مشاور: سلام. بله دوره مجازی ثبت میشه.
گمنام 1402/07/17
سلام خدا قوت آیا پذیرش بدون کنکور هم داره دانشگاه مجازی ؟!
پاسخ مشاور: سلام. عموما خیر، اما برای هر سال باید دفترچه انتخاب رشته رو بررسی کنین.
علی 1402/07/17
سلام، من رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز دوره مجازی دولتی قبول شدم، آیا این امکان وجود داره که به جای مجازی حضوری دانشکاه برم؟ یا اینکه در این مورد ممنوعیتی وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام. دوره اتون رو نمیتونین تغییر بدین. اما نحوه برگزاری کلاس ها از سوی دانشگاه تعیین می شود. باید در این باره با دانشگاه محل قبولی صحبت کنین.
.... 1402/06/07
سلام ببخشید چجوری می تونیم در دانشگاه های مجازی دولتی ثبت نام کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. نحوه ثبت نام در دانشگاه مجازی دولتی در متن مقاله آمده است.
حائری 1402/06/07
سلام ببخشید دانشگاه مجازی دولتی چیه؟
پاسخ مشاور: سلام. دانشگاه مجازی دولتی، بخشی دیگر از دانشگاه های دولتی هستن که باید برای تحصیل دراین دانشگاه ها شهریه پرداخت کنن.




تماس از کل کشور : ۵ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب